Persbericht Kredietunie Nederland

Zijn aandachtsgebied is in eerste instantie Strategie, Communicatie, Marketing, en Sponsoring.

Arnoud (62) studeerde economie en bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Vanaf 1984 werkte hij een groot aantal jaren in diverse functies in binnen- en buitenland bij de ABN AMRO Bank. In verschillende (directie)functies in het kantorennet had hij commerciële verantwoordelijkheid voor zakelijke, particuliere en vermogende klanten. Op het hoofdkantoor was hij CFO/COO Private Clients Nederland, een nieuw opgerichte business unit. Als COO International Private Banking en CFO/COO ABN AMRO België was hij direct betrokken bij de opsplitsing van de bank.

Maatschappelijke betrokkenheid is voor Arnoud altijd een vaste waarde geweest. Hij is bestuurslid (en soms mede-oprichter) geweest  van verschillende verenigingen en stichtingen, waaronder de “Koninklijke” in Dordrecht, de Vrienden van het Dordrechts Museum en KiKa, waar hij vanaf de oprichting 10 jaar penningmeester was. Hij is thans voorzitter van SRG Aangepaste Vakanties en D66 Amsterdam Oost. Daarnaast is hij bestuurslid van de Stichting Kathedrale Basiliek Sint Bavo, de Stichting Niet Blind en de NBAV, de Nederlandse Branchevereniging voor Aangepaste Vakanties.

Arnoud is een optimist die er van overtuigd is dat de wereld echt een beetje beter kan worden als iedereen een steentje bijdraagt. Zijn motto: Kijk niet naar wat niet kan, maar doe wat je wel kunt en geniet daarvan. Arnoud wil met die instelling zijn kennis, ervaring en netwerk inzetten voor kredietunies in Nederland en daarmee voor MKB ondernemers op zoek naar werkkapitaal.

Klik hier voor het originele persbericht.
Share our website